Helg :)

Hmm... vad har hänt sen jag skrev sist, inte mycket. Har köpt en fotoskrivare ! så nu kan jag äntligen börja med mitt scrapbooking sak, sen har jag vart på bio med Mika och hennes pojkvän, vi såg Toy Story och Toy Story 2 i 3D ! det var ganska coolt :P vi tog kort i en automat oxå . Idag har jag inte gjort så mycket, rignde hem till mamma och pappa, käkade en stor frukost med litsa och stefan sen åkte jag, Litsa och Yaya och handlade mat och sånt. Nu sitter jag ute i solskenet och gör ingenting, iväll ska jag spela Bingo med Mika, hennes pojkvän och Marabel :P haha ska bli kul :) . Ikväll kommer också Lisa och Trent hit och kollar på film , mkt mys.


skrivaren, har inte fått den än men den kommer i veckan :)


fick smink och massa saker från en av litsas kompisar som tyckte synd om mig som bara fick ta med mig 2 väskor :P


korten xD
fi

Kommentarer
ida säger:

nicenice sån vill jag också ha haha hhha

2009-10-06 | 23:52:32
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback