Mys helg !

Fredag var halvdag, vi hade handledar tid, DECA har möten då istället så vi planerade inför konferansen som är om en vecka ! Efter skolan skjussade Marabel hem mig, hemma snackade jag med pojkvännen min, vi spelade spel på msn och hade jätte roligt tillsammans, älskar dig älskling <3 Efter det tog jag en lång dusch för att sedan vänta på att Mika skulle komma och hämta upp mig, vi åkte och åt sushi på samma ställe igen det är jätte gott :) Efter middagen åkte jag och Mika till en speling, det var samma band som spelade som andra band förra helgen, dom är riktigt duktiga. Efter showen fick vi alla simma till våra bilar eftersom det hade spöregnat hela dagen, det var verkligen 15cm djupa vattenpölar! det var helt sjukt :P Jag och Mika åkte hem till henne, kollade på TV och somnade, vi vaknade upp lördag morgon för att äta lite frukost och sedan åka till Tagret och handla lite kläder och sånt inför konferansen, man måste ha finkläder på sig, eller ja..  man får inte ha jeans ;) Efter det var vi bara tvugna att äta lunch på vårat sushi ställe igen, sen åkte vi hem till mig och badade i jacuzzin. Senare på kvällen så var det bio som gällde, Paranormal Acticity det var det läskigaste jag någonsin har sätt! om man tycker om att bli rädd så ska man se den, det var en bra film :P Efter filmen åkte jag och Marabel hem till mig, Stefan och Litsa var i Seattle och spelade på en klubb, vi kollade på film och jag åt ben & Jerrys ! Efter en stund kom Mika också då badade vi lite mer jacuzzi och sen somnade vi alla till filmen Step Brothers. Stefan och Litsa kom hem runt 03.00.

Söndagen spenerades i soffan, vi kollade klart på filmen och sen kom Litsas brors hela familj för att hjälpa till att hugga ved, så det blev en stor middag vilket var jätte mysigt. Nu har jag precis kollat klart på 2 hereos avsnitt och ska sova. Godnatt <3

SHOPPING :


Korten på angelica och torsten jag fick i paketet  och mitt ior gosedjur :) (klicka på bilderna för att se dem i större format)



Jag och Mika <3


Jag och Mika igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback