Onsdag

Igår när jag satt och kollade på hereos som vanligt fick jag ett paket ! Angelica hade skickat ett paket med lite saket till mig. Fick försvarets hudsalva, Ior gosedjur, foto på Angelica, foto på torsten, godis, min kokbok och deciliter mått :D

Idag så hade vi den första rikrigt regninga dagen, det regnade nästan konstant hela dagen! som tur var slapp vi vara ute och springa på Idrotten, vi var inne och spelade typ spökboll ist :P Efter skolan mötte jag Mika och Marabel, vi åkte till en sushi restaurang. Jag har aldrig ätit sushi förut men det var jätte gott! och jätte mysigt att sitta där och plocka sina egna små tallrikar som kom rullandes på ett rullband framför än :D Efter maten åkte vi över till en Halloween affär med massa roliga halloween prylar ! blev några små inköp där innan vi åkte hem. Mika stannade hos mig, vi kollade på massa hereos avsnitt och käkade godis :P Nu sitter jag ensam hemma som vanligt på en onsdag kväll, det börjar bli lite mindre läsktigt men är fortfarande ganka nervös. Är inte riktigt trygg här än, men det kommer väl! hoppas jag :)
Saknar er alla därhemma !


sushi !


Mika <3


Marabel <3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback