Helgen

Sitter framför TV:en, det är söndag förmiddag och jag är helt slut ! det har varit en lååång men rolig helg :) Stefan och Litsa satte sig presic i bilen och är på väg till Seattle för att öva med sitt band, så jag och yorgo har en luugn söndag framför mig :)

Torsdag
Torsdag var en halv dag, vilket menas med att vi slutade klockan 11 :). Medans alla väntade på att bussarna skulle komma 11.20 så spelades det musik på det stora torget mitt i skolan, alla var ute och pratade och dansade, mkt trevligt.
När bussarna kom lämnade alla campus men jag satt kvar och väntade på att Litsa skulle komma, vi skulle gå på typ som uttvecklingsamtal, men man gick runt mellan alla lärare och stod i kö tills en lärare var ledig.
När vi var klara där åkte vi och åt lunch på subway, sen åkte vi hem. Jag hade fått min fotoskrivare! yeyy så jag skrev ut några bilder och satte i mina tomma ramar. Litsa skjussade mig till dansen som börjde 17.00, dansen blir bara roligare och roligare och nästa vecka ska vi börja öva på dansen vi ska visa upp på julshowen :)
När jag kom hem från dansen var det duschen som gällde och sen middag lite fort innan Mika kom och hämtade mig, vi åkte tillbaka till skolan för att fixa lite inför fredagen. Efter det åkte vi alla hem till marabel, fixade med bananer inför fredagen och sen somnade vi alla i sofforna.



posters !


inte klar än men det ska vara en jordgubbe och en banan på :)


sarah målar !

Fredag
Dags för jobb och försäljning ! Vi vaknade runt 10.00, gjorde oss iordning slappade lite och väntade på att resten av kubben skulle komma för att börja doppa jordgubbar, bananer och marschmellows (stavning?) När alla kom satta vi igång och doppa :P efter att vi jobbat i några timmar var det dags för att sticka till skolan , sätta upp vårat bås och sen var det dags för att sälja, det gick inte så bra för mig och Mika som jobbade första skiftet eftersom att vi sålde efterätt och alla ville ha mat först men det gick bra för de andra som jobbade senare :) Efter mitt och mikas skift tog vi bilen och åkte till en utav mikas kompis spelning, dom var riktigt bra ! efter spelningen åkte vi hem till en utav mikas kompisar, kom hem runt 00.30 och snackade lite med älsklingen innan jag gick och la mig.

Här skulle det ha varit bilder och sen en text om lördagen men blogg.se verkar inte vilja ladda upp bilder på min blogg så vi får vänta till det har fixat sig igen ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback