Uppdatering

Nu har jag varit här i mer än en månad ! kan inte fatta vad fort tiden har gått, fast ändå inte. Har egentligen ingen uppfatting om jag tycker det har gått långsamt eller inte :P Iallafall, nu är det onsdag den 30 september och i morgon firar jag och Älskling 6 månader! 6 helt underbara månader! älskar dig såå mkt älskling <3 Idag har jag inte gjort så mycket, hade tynglyftningstest på idrotten jag lyft ca. 30 kl men när jag skulle pröva på lite tyngre så var jag lite okoncentrarad och tappade hela stången på mitt lår så nu har jag en fin fin lårkaka :S aja, det gör inte så ont iallafall så man ska inte klaga. Hösten har kommit denna vecka också det är skyligt i luften och det regnar varje dag men det är man vell van vid om man bott i sverige hela sitt liv. När jag kom hem från skolan gjorde jag klar lite läxor sen satte jag igång ett tvätt med kläder medans jag kollade på 2 avsnitt av Greys Anatomy , sen slängde jag i en tvätt till och kollade på två Avsnitt av Medium . Kvällsmat blev pizza för första gången sedan jag kom hit, det var gottiii :) Vi är även barnvakt åt en hund, samma sort som Yorgo fast några centimeter mindre :P haha det är mysigt de, de båda ligger under varsin filt i soffan och väntar på att få mysa med någon av oss, det är som att ha två jättebäbisar i huset :P

Godnatt <3


pizza !


hundarna leker :)


you make me smile and cry at the same time <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback