11:e september

Igår var det fredagen den 11 september. Påväg till min första klass ser jag att flaggan var rest på halvstång, jag började undra vem det var som hade dött. När lektionen börja var det ingen som sa något om någon som dött så jag var nära på att fråga tjejen bredvid mig vad som hade hänt. Som tur var så gjorde jag aldrig de, det hade vart riktigt pinsamt. Vår lärare sa nämligen presic då att vi snart skulle gå ut på campus och ha en tyst minut för alla som dog i 9/11. hehe.. tänkte inte på de .

När jag kom hem från skolan tänke jag och litsa åka till en danskola och kolla deras lektioner och sånt men presic när jag hade gjort iordning mig och vi skulle åka så kom vi på att vi skulle åka och bada ist för det var sjukt varmt ute, typ 27 grader :) så vi åkte till en sjö och badade ist !




träffade en man med två jätte söta små hundar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback