Birtday Lunch.

Heey :)

Idag åkte jag och Litsa till Doggy DayCare och lämnade Yorgo där för att sen fortsätta ner till Seattle! Vi åkte omkring i Seattle och kollade på massa saker och massa gamla jättefina hus ! Sen åkte vi till marknaden och gick runt där i ca 1h, vi gick även ner till havet och kollade runt massa. Gick in i några turistaffärer och det fanns massa twighligt grejer ! haha tröjor, mjukisbyxkor, lunchlådor ALLT ! haha xD På de flesta tröjorna och byxorna stod det antingen Team Jacob eller Team Edward på ! xD

Runt kl 2 åkte vi till SouthCenter Mall för att shoppa lite och sen möta upp Litsas vänner och käka en Birthday lunch, för en utav hennes vänninor fyllde år :)


on our way 2 doggy daycare :)


Seattle !


Litsa :)


Litsa & Jag + Space Needle !


helt otroliga hus mitt i Seattle ! :)


likadana parkeringsautomater som i Sverige :) tyckte det va lite coolt !


yeeey :)


Public Market Center :)


Lunch!


Dessert ! :)


Shopping ! 5 Trosor från Victoria Secret och ett par trosor + en t-shirt från H&M ! haha blev jätte glad när jag såg att det fanns ett H&M ! :)


klänning från H&M (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback