Dag nr 2 !

Efter promenaden som blev ca 3 miles ringde jag till älsklingen, så skönt att få höra din röst igen, saknar dig massa hela tiden ! Sedan blev det en stor frukost, innan Jag och Litsa åkte för att möta upp hennes vännina och hennes dotter som jag förtillfället har glömt namnet på :S Vi åkte till Everett Mal och shoppade massa basic kläder, massa enfärgade tröjor och linnen och sånt :) Fick även en web cam med mic av Litsa så nu kan jag ringa hem gratis ! :) Efter massa shopping blev jag bjuden på typ en bulle med massa glasyr på, tydlingen jättekänt men jag kommer inte ihåg vad dom hette :P Efter bullen åkte vi till en annan affär där jag hittade ett par sjukt snygga skor ! och en as rolig platttång , rosa med svarta ränder på ;)


frukost :)


bullen xD


litasas vänninas dotter :) har verkligen glömt namnet för tillfället :/

Efter shopping rundan med Stephanie  som jag nu kom på att jag tror hon heter xD så åkte jag och Litsa för att äta lunch på en restaurang, jag käkade nudlar med kykling och litsa åt en sallad. Efter det mötte vi upp grannflickan Haley, vi åkte till Wall Mart och köpte massa skolsaker! och lite saker till mitt rum :)


nudlar + kykling


litsa äter en tomat :)


massa shopping :D

nu ska jag snart sova, sitter och väntar på att kanske älsklingen skulle logga in på msn innan han stack till skolan ! puss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback