First Day of School !

Dags för första dan i skolan ! Väckarklockan ringde 05.00, gick upp gjorde mig iordning, han prata lite med älsklingen innan Haley kom och hämtade mig 06.40 (: Var faktiskt inte så nervös, hade ju Haley som visade mig till min första klass och sånt, utan henne och min karta hade jag aldrig klarat mig ! Tog skolbussen hem för första gången i mitt liv, det var ganska nervöst innan jag kunde intala mig själv att jag var på rätt buss ;P
Kom hem runt 3, käkade lite mällis. Åkte till WalMart och köpte ett skribord till mig och sen åkte jag och Litsa för att handla mat. Kom hem runt 7. Åt middag och nu sitter jag här..




Kommentarer
Ellen säger:

men hallå du känns de nu då ? :D vi är ju nyfikna här hemma. iaf jag x) haha berätta lite !! <3

saknar dig

2009-09-09 | 22:52:23
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback