Football game!

Fredag = spririt day :) Man skulle vara klädd i skolans färger och under 2nd period var det en peppsamling i stora gymnastik hallen. Det var ca 3000 elever där inne och alla skrek och hurrade, cheerleaders dansade och massa sånt :) mkt kul ! Under lunchen hade alla klubbar på skolan bord ute på campus för att locka fler medlemar. Jag är ju dock sedan igår redan medlem i DECA så vi gick bara runt och tittade, jag köpte min senior tröja idag oxå den är svart med röd text på, nån bild kommer senare :) Efter skolan skulle jag och litsa åka tillbaka till skolan för att köpa biljetter till senior cruise som är nästa helg men kassan var stängd så vi åkte och uträttade några ärenden och sen åkte vi hem igen, hoppas på att det finns biljetter kvar på måndag morgon! När jag kom hem duchade jag, pratade med älsklingen och åt lite middag innan jag gick över till haleys för att först åka och hämta upp hennes 4:a åriga lillasyster på dagis och sen åkte vi till skolan för att kolla på skolans första hemma match :) Det var mycket trevligt och alla var jätte taggade ! :) Vi var dock tvugna att åka efter 3:e .. vad det nu heter , för lilla bella somnade :P


haley leker DJ :)


hahahhaha xD gissa om haley har en stor buckla på sin bil :P


football !


football game :)

Kommentarer
ida säger:

fyy vad kul haha fattade du nåt av fotbollen xD

2009-09-19 | 16:32:31
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se
Alex säger:

haha aah lite, man ska springa så långt det går :P haha näää men jag var inte helt lost !

2009-09-19 | 21:07:55
Ella säger:

Jag har utmanat dig...kolla in min blogg efter inlägget utmaning så får du reda på vad det handlar om...=)

kramar

2009-09-20 | 22:01:18
Bloggadress: http://fanganatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback