Helg!

Hejsan alla :)

Nu har jag äntligen tid att blogga lite, skolan började som ni vet i tisdags. Skoladagarna känns jätte korta och jag trivs faktiskt ganska bra även om det är helt anorlunda motThoren :P Skoladagarna består av 6 klasser. Varje klass är typ 57 min lång. Man har 5 min mellan varje klass och 35 min lunch efter 4th period.

schemat:
period 1 - intro marketing
period 2 - Biology 1
period 3 - Geometry
period 4 - Senior civics
- lunch -
period 5 -  language 4
period 6 - P.E.


Jag åker oftast med Haley till skolan om inte hon kan så åker jag med Litsa eller Stefan. Hem tar jag skolbussen som tar ca 20 min :) Är hemma runt kvart i 3 varje dag.


skol ID kort.


mitt nya skrivbord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback