Karuseller !

Igår åkte vi alla barn till ett tivoli några mil härifrån;) Vi åkte massa karuseller och sånt, min väska gick sönder av någon anledning så jag var tvungen att köpa en ny.. JUST DE ! har köpt en ny mobil ! så nu kan jag sms och ringa alla min kompisar här ! haha xD Här kommer lite bilder från tivolit och på mobilen


mobilen !


helt galen karusell ! Bara jag och Max som vågade åka + att de den kostade 70 kr ! men det var såååå värt det! man blev sjukt rädd ! haha xD


Jag och Haley <3


Haley ! <3


Tivolit !


yeyy :)

Kommentarer
ida säger:

SNYGGG MOBIL !!! måste få ditt nr :D har du at&t???

2009-09-06 | 04:32:50
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se
Ellen (: säger:

menduuu :P karusellen ?! hur funka den x) hahaha

2009-09-06 | 23:27:31
elina säger:

håller med ellen, snurrar hela grejen runt eller ? :S

2009-09-11 | 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback