Lisas Birthday !

Jag, Litsa och Stefan packade ihop oss och åkte hem till Tina, Jeff och Sydney för att fira Lisas födelsedag, vi blev bjudna på god mat, tårta och massa skratt och lek med lilla Sydney :) Kvällen avlutades med lite wii spelande, första gången jag spelade det och jag var riktigt bra ! Som vanligt laddar jag upp bilder istället för att skriva om hela kvällen.


sydney och hennes snutte filt


sydney hjälper lisa öppna presenter


innan lisa har lyckats öppna sitt paket utbrister sydney " det är en snuggie!" hahaxD


lisa fick en "snuggie" en morgonrock/fleecefilt som man har på sig bakåfram :P


tårta (:


tina och barbro


sydney äter jordgubbar :)


jag bowlar !


litsa bowlar


jeff bowlar


trent bowlar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback