Lördag !

Idag var det dags för student orientation hos vår kontaktperson här i området. Jag, Litsa och Stefan satte oss i bilen halv 9 på morgonen åkte till färjan över till stället där hon bodde. Vi missade dock första färjan för vi var lite sena sen missade vi den andra färjan för det var så mkt folk som skulle med. Så när vi väl kom fram var vi 1½ timma sena.. men det gjorde inget. Det var två tjejer från sverige där, en från polen och en kille från Frankrike. Vi pratade och åt sen gick hon egenom några regler och sånt , vi fick skriva på ett papper och sen fick vi åka hem igen :P När vi kom hem åkte jag, stefan och John till en å och badade med yorgo. Det har vart lika varmt idag som det var igår! för skönt! :)

I morrn ska jag inte göra något speciellt, ska göra läxor och kasnke åka till wallmart och köpa lite mer papper till skolan. Prata lite med älsklingen på skype ska jag hinna med oxå :)


färjan


färjan


färjan


yorgo leker vid vattnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback