Schema !

Dagen började med att jag och Litsa åkte till skolan för ett möte med en schemaläggare på skolan. Jag kom in på The school for the entrepueners (ingen aning om hur det stavas :)) Så nu har jag mitt schema, kommer inte riktigt ihåg det men börjar kl 07,20 varje dag och slutar runt två varje dag ! Man har samma schema varje dag, samma lektioner på samma tid varje dag.. trååkigt men det ska säkert bli bra :) När vi kom hem så la jag mig och kollade på TV nästan hela dagen. Är fortfarande ganska trött från tidskillnaden och sånt. Har ringt till Älsklingen många gånger idag med min nya wabcam och mic :) jätte bra att vi kan ringa gratis till varann ! Sen blev det mer TV innan Litsa lagade en jätte god middag med kött, pasta och cesarsallad :) Efter de... med TV, lite senare kom Haley över vi kollade på NCIS och Laws & Orders. När litsa och stefan kom hem käkade vi blåbärs paj som Barbro bakat för ett tag sedan och efter det ringde jag och väckte älsklingen så han skulle vakna innan skolan började ! Sen gick jag och Haley hem till hennes hus för att kolla i YearBooken och nu sitter jag i sängen och ska snart sova :)

5 månader med älsklingen idag !! (L)
äälskar diig såå mkt ! <3




blåbärspaj med glass :)


Haley :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback