skolvecka numero 2

Det är torsdag kväll och jag har snart varit här i tre veckor :) tiden har både gott fort och långsamt på samma gång .

Veckan har varit som en vanlig skolvecka, jag var och anmälde mig på en dansskola (http://p2dance.com/) bestämde mig för att ta en 1 timmas lektion Avancerad Jazz i veckan , får se om jag ska börja två gånger i veckan, har inte dirket så mkt annat att göra förutom läxor. Veckan har varit ganska lugn när det kommer till läxor, bara några stycken :) Idag under lunchen så var jag med på ett klubb möte, DECA heter den och den handlar om business och finansiering så det ska bli kul och sen får vi åka på en 3 dagars konferanse och bo på hotell och allt ! skiit kul :)
Idag var iaf första danslektionen , det var kul! jag är då lite ur form men jag hoppas på att det blir bättre! läraren var riktigt duktig och de andra eleverna med eftersom de tar ballet klasser oxå :S Direkt efter dansen åkte jag och litsa till min skola där det var öppet hus, vi gick runt bland alla mina klassrum som om vi fööjde mitt schema, fick prata med alla lärare man har och sånt ganska kul :) speciellt för litsa .

Nu ska jag sova och ladda inför sista dan innan helgen :D godnatt!

älskar dig rasmus <3


mitt scrapbooking kit jag köpte för 140 kr ! :D 1000 bitar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback