sommar söndag

Helgen är slut och det firades med en heldag på sjön :)  Vaknade vid halv 11, efter en störd dröm. Drömde om att jag åkte hem till Sverige för att gå på nån fest, sen skulle jag gå i skolan men allt jag försökte läsa var bara suddigt. Det var hel skumt iaf xD Efter en stor frukost åkte jag och litsa ner till sjön för att lägga i båten. Mötte upp John, litsas två kompisar och en utav kompisarnas dotter. Vi åkte ut på sjön, badade massa och åkte tub :) Efter ett tag bytte vi ut litsas vännina med dotter mot två män. ( litsas kompisar) Du blev det wakeboard! Jag kom faktiskt upp och stog i några sek! haha xD


jag på tuben :)


jag åker wakeboard !


litsa åker wakeboard :)

Kommentarer
Jennifer säger:

AWW ser ut som du har det hur bra som helt gumman!<33

2009-09-15 | 21:40:06
Bloggadress: http://jeenlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback