Tisdag

Skola som vanligt, på lunchen var det DECA möte. Vi beställde tröjor och pratade om konferansen vi ska på i oktober :) Vi ska åka på en söndag och kommer hem på tisdagen. Vi ska bo på hotell och gå ut och äta :) Det ska bli jätte kul ! Skolan avslutades med idrott som vanligt, vi bänkpressade och sånt :P så nu har jag världens stelaste axlar :S men men resten av veckan ska vi ha fitnesstest, hoppas det inte blir för svårt. Efter skolan åkte jag bussen hem som vanligt, blev mött av litsa, stefan och yorgo. Gick hem, tog en snabb dusch, ringde och pratade lite med älsklingen och nu sitter jag ensam i huset med Yorgo, Stefan och Litsa är i Seattle och övar , hoppas att dom kommer hem snart. Yorgo vill gå ut och jag är ganska rädd för mörkret på landet. Inget att anklaga mig för eftersom jag bara bott i stan i hela mitt liv :S

jag älskar dig (L)


Kommentarer
elina säger:

hörrreduruuu !

mamma tycker absoult att jag ska komma och hälsa på dig på påsklovet !

kan du fråga om jag får bo hos er då ?? det blir väll typ 2 veckor :) <3

2009-09-26 | 18:18:04
Anonym säger:

vet inte om det jag skrev kom fram så jag kör igen :D

jag kanske kommer till dig på påsklovet!

kan du kolla om det är ok att jag bor hos dig då? blir väll typ 2 veckor eller nått ? ;D

2009-09-26 | 18:29:33
elina säger:

menvfan det kom fram -,-

2009-09-26 | 18:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback