Bilder som jag har tänkt att ladda upp hur länge som helst nu !

Pannkaks kväll hemma hos mig:


Jag och Karan


Hanna kastar pannkakor :D


Jag,  haha :D


Marbel, Karan, Hanna och Haley <3


Nate :P


DECA grupp bilder !


Vår DECA lärare och min marknadsförings lärare Ms.K :D


Ms.K och Maribel :P


DECA lunch :)


Hahah xD


Färg tema i skolan,
dag 1 = blå, dag 2 = lila

jag har faktiskt lila på mig under min tröja


Dag 3 = grön !


Dag 4 = rosa


Sista dan på veckan så samlades hela skolan i gymnpa salen, seniors hade svart på sig, juniors gult osv.


Mikas hus

Karan lär sig att köra dirtbike :P


Jag, Maribel och Karan :D


Lördagkväll och bonfire hemma hos mig

Mika


Stefan och Litsa

Lazer Show !

Jag, Erin och Maribel



haha xD


Seattle !


:D


Space Needle

Emans 50års brunch!

Litsa, Stefan, Jag och Max


Min klänning ! :D


Brunch


Choklad fontän !


Världens bästa vänner ! :D

Kommentarer
Elina säger:

tack tack tack tack tack för presenten/filmen/bildspelet!

det va jäätte fint och jag blev helt tårögd :'D

puss på dig älsklingen<3

2010-04-13 | 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback