godis !

I söndags så sov jag hemma hos Mika ! Vi hade jätte svårt och sova för att vi har ju vart uppe hela nätterna på påsklovet, men vid 2 på natten så somnade vi äntligen, vaknade upp 10 min innan Maribel kom och hämtade upp mig och vi åkte till skolan. Skolan var rolig, kul att få träffa allt folk igen! Efter skolan så åkte jag och Mika till target, sedan så skjussade hon mig till the taco truck där jag mötte upp Maribel, Blair, Corey och Coreys kompis. Sedan åkte jag, Maribel, Mika, och Maribels två plast bröder till The Everett Mall. Jag prövade massa klänningar och hittade en jätte fin svart klänning. Den var på rea för att dragkedjan var lite trasig, så den kostade ca. 300 kr från början, på rean så kostade den 200kr, när jag skulle köpa den så klagade jag på dragkedjan men han i kassan sa att den var på rea för de och sen frågade han om jag fortfarande ville köpa klänningen, Ja, svarade jag och han vände på sig, tog en pris pistol och sa jag ska ta ner priset lite för dig och hipp som happ så betalade jag 70kr för klänningen !
Tisdag natt spenderades med Maribel och Mika hemma hos Mika igen. På tisdagen så åkte Mika till California och jag och Maribel åkte till skolan som vanligt. Skolan var som en vanlig dag, åkte hem efter skolan gjorde lite läxor.
Idag så åkte jag, Litsa, Max, Landon och Deama och Bowlade efter skolan, det var jätte kul. Nu sitter jag och kollar på scrubs, har precis fått ett jätte stort påsk ägg från mamma och pappa ! :D


Skolan med Maribel !


Skolan :D


Klänningen !


Påsk Ägg !


Choklad ! Ny? aldrig sett förut?


Karamell Kungen !

Kommentarer
Mamma säger:

Hoppas att det smakade!

Puss mamma!

2010-04-08 | 08:11:07
Elina säger:

dom där nya marabou är the shit just nu, men jag tycker inte om dom :( finns med massa olika sås i :) puss på dig <3

2010-04-10 | 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback