sista kvällen

Sista dagen på Spring Break spenderades med Mika och Maribel, jag och Maribel målade påskägg och sedan åkte vi till Target och mötte Mika, hon handlade lite mer saker till hennes nya hus ! Lunch blev sushi som vanligt och sedan åkte vi tillbaka till Mikas hus, sov till en film och sedan så hade vi några kompisar över :) Vi hade en jätte kul sista kväll på vårt spring break, vi dansade, åt, kollade på film, hoppade i sängen och somnade inte för ens vid 5 på morgonen :)
Idag så åkte jag hem vid halv 11, Mika skulle till kyrkan för påsk och jag ville hem för att äta Litsas underbara frukost ! Nu sitter jag i soffan och kollar på Zombieland, har precis ätit påsk middag och väntar på efterätten. Fick en påsk korg från Litsa och Stefan, den hade ett ljus, choklad, pengar, två hudkrämer, och en liten nallebjörn :)
Här kommer lite bilder från kvällen :


Ägg :)


Påsk korg


:D <3


Dance battle


Corey


Andrew :P


Jag och Mika :)


Hela gänget :) , Jonathan, Blair, Maribel, Nate, Mika, Karan, Jag, Corey, Andrew !


Kommentarer
Ellen (: säger:

jaa och det bästa med att jag inte är hemma när du kommer till sveriget är att jag får dig för mig själv när jag kommer hem ^^ hahaha :D !! pusss världens bästa <33

2010-04-07 | 10:52:13
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback