skolvecka

Har varit en vanligt skol vecka, skola, dans, sola solarium och sova hos Mika. Har pratat med familjen några gånger i veckan, i fredags så firade vi Kirstis 18år dag, hon och hennes familj kom upp till oss och vi åt massa god mat och jag och Kristi åkte till ett köpcenter och kollade på en bal klänning till mig som Amber hade hittat på sitt jobb. Det var jätte fin och hon har nu köpt den till mig för lite billigare men jag blev alldeles kär och var tvungen att ha den :D I lördags så fick jag vara med och fira mammas födelsedag, dom kopplade upp mig med webcameran på hennes fest och jag fick se alla ! det var jätte kul, sedan så åkte jag hem till Mika och hjälpte henne att städa hennes hus inför idag när hennes familj kom över och fira hennes födelsedag. På lördag kväll kom gänget över som vanligt vi mötter vid the outlet mall sedan så åkte vi hem till Mika och gjorde ingenting tills Corey skar sig jätte djupt i tummen och vi var tvugna att åka till akuten, vi satt där i flera timmar tills hanns mamma kom, vi hade iaf roligt i väntrummet, massa skratt och konstiga lekar och kvackande :D På vägen hem stannade vi på Dennys och åt mat, Mika fick gratis mat för det var efter 12 och hennes 18års dag ! När vi kom tillbaka till Mikas så kom Blair förbi och sa grattis sen så åkte alla hem och jag och Mika somnade framför TV:en. Vaknade upp i morrse av att hennes mamma knackade på sovrumms fönstret, Mika öppnade presenter, vi åkte och hämtade upp ett bord sedan kom hela hennes släkt och firade hennes födelsedag, nu sitter jag hemma och kollar TV. Här kommer lite bilder från veckan. Just det, jag bliv frågad till balen, ska gå med Corey han kom och gav mig en kopp kaffe på fredags morgonen och det stog "bal?" på den :) 


Pappa och Angelica


Sjunger för mamma på hennes födelsedag !


Kirstis födelsedags kalas :)



I väntan på att prata med mamma


:D


Gangsta'


Fest :)


fredag ;)


sjukhuset


Jag och Mika <3


älskar dessa människor ! <3



Jag och Maribel


Mika får presenter


haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback