SPRING BREAK !

Äntligen spring break !

I fredags så var jag tvungen att vara på skolan vid 6.15 på morgonen, blev intervjuvad för att jag var en utbytestudent. Efter de så gick jag och lämnade in en uppsatts och lite läxor till min lärare innan Litsa kom och hämtade upp mig innan skolan började för att det var ett bomb hot mot skolan så jag behövde inte vara där :) Åkte hem till Mika och sov innan vi mötte alla för att åka till Widbey Island ! Vi hade hyrt ett hus där vid havet, det var stört mysigt och fint, bubbelbbad på taket och eldstad vid vattnet!
Vi kom hem söndag kväll och på måndagen vid 2 så åkte jag, Litsa och Yaya och hämtade upp Hanna vid tågstationen ! Jätte kul att få träffa henne igen. Måndag kväll så umgicks vi med mina kompisar och på tisdagen åkte vi hem till Kirsti i Kingston, där så umgicks vi med Kirsti och bodde i ett hus som hon var husvakt åt. Vi sov där två nätter vi hade det jätte mysigt, huset hade en jätte fin utsikt över havet och massa fönster! Vi åkte till Seattle och kollade på Bal klänningar, Hanna köpte en och jag hittade två olika som jag vill ha.
Kom hem igår, mötte upp Mika och åkte hem till hennes nya hus ! Hon har precis flyttat ut till ett eget hus som hon hyr av sina föräldrar. Idag så vaknade vi upp vid 12 på dagen, Mika skjussade hem mig. Spenderade dagen med att prata med familjen, mest med min älskade syster! Fick se hennes nya rum och massa sånt kul :)
Nu sitter jag och kollar på film, ska snart åka hem till Mika och sova där.


Jag, Blair och Maribel på färjan


Nate, Blair, Mika, Mariblel och Andrew på färjan


Andrew


Jag och Blair


Andrew och Nate i sjön :)


Bubbelbad på taket :)


Nate och Blair på taket


Huset :)


Lekplats :)


:D


Middag :)


Deception pass



Deception pass


Glass !


Hemma hos Maribel ! <3


Kirsti, Jag och Cat hos Kirsti :)


Jag, Kirsti och Hanna i Seattle

Kommentarer
ida säger:

Guuuuuud någon har haft ett sjukt bra påsk lov??? :P

2010-04-06 | 04:55:07
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback