Tordags bloggning

I tisdags så åkte jag med Mika efter skolan och sola solarium, sedan så städade vi hennes bil, åt sushi och åkte hem till hennes pojkvän Matt för att hämta upp honom, Justin och Matts lillbror Jason. Vi körde till Seattle för att kolla på en konsert! A day to remember kom till Seattle på deras turné och vi hade biljetter! Det var helt underbart bra ! Vädret var fint så vi frös inte ihjäl i kön, det var slutsålt så stämmningen var på topp och banden var as bra förutom ett men det gjorde inget. A day to remember var helt sjuka! Det var så bra haha :D Dom kommer till Sverige två gånger i sommar, en gång till peace and love den 1 juli men så är jag inte hemma än, sitter säkert och väntar på planet hem till Sverige då. Ett måste att se säger jag bara!
Onsdagen spenderades med Mika, sedan kom Maribel över och vi åkte och åt taco truck, sedan åkte vi till Goodwill, jag hittade ballerina strumpor för typ 7 kr. :D Nu sitter jag och ska gå över till Yaya och se om hon kan fixa min klänning lite så den passar bättre, har även bokat tid för att fixa naglarna och ögonbrynen på torsdag om en vecka inför balen, det ska bli kul!


A day to remember!!


Skolan , Kaeleigh :D


Amber :D


Danny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback