veckan

En till vecka är över, veckorna går jätte fort och snart så åker man till Kanada för att hämta upp familjen! Veckan var som vanligt, skola, lite läxor, sola solarium och dans. Sov hos Mika några nätter och hemma några nätter. I fredags så hade Mika ett försenat födelsedags kalas med alla kompisar, vi hade det jätte trevligt, åt mat, kolla film och spela rock band :D Lördagen spenderades med att städa Mikas hus, sedan åkte jag och Mika hem till mig och åt mat och kollade på film. Åkte tillbaka och sov hos Mika vid midnatt. På söndagen åkte vi och handlade och solade sedan så åkte jag hem, pratade med familjen på skype på kvällen. Efter skolan idag måndag åkte jag hem, sedan fick jag skjuss till solarium stället, sedan var det dans och nu sitter jag och kollar på TV, har precis ätit en jätte god middag som Litsa lagade och i kväll så börjar One tree Hill igen !




Kommentarer
Syster säger:



Tack så mycket!! Mycket morgon pigg :D:S

2010-04-27 | 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback