Bio och Gustavsvik Relaxen

Denna vecka så är det jobb och läger som gäller hela dagarna, jobbar från 7-10 och sedan så är det läger på oscaria med barnen mellan 12 och 16.30. Man är ganska slut efter det men jag har ändå haft ork att göra en massa saker!

I går så var det ju först jobb, sedan läger sedan så åkte jag hem en snabbis innan Filip och Elina kom och hämtade upp mig, vi åkte till hjälmar baden och badade, sedan så bestämde vi oss för att gå på bio så vi gick och såg Inception, den var jätte bra :) Sedan efter det så åkte vi hem till Elina och umgicks en stund innan det var dags för mig att åka hem och sova några få timmar innan man skulle upp och jobba igen.

I morrse så kom pappa och väkte mig vild halv 7, jag hade stängt av väckar klockan i sömnen så det var bara att slänga sig upp, packa väskan för dagen och sedan cykla iväg till jobbet, sedan så åkte jag hem till Elina en snabbis, vi planerade uppvärmningen till lägret och sedan så cyklade vi till oscaria. Efter lägret så åkte vi upp på stan, lagom svettiga för att hämta Elinas cykel och hinna äta litte innan det var dags att åka hem och snabb duscha inför Gustavsvik Relaxen med Elina och Bianca! Vi kom dit vid 18, det var verkligen helt underbart! Vi solade solarium och sedan så satt vi ute på ballkongen, sedan så gick vi ner till äventyrsbadet och lekte:) Efter det så gick vi upp och badade bubbelpool, beställde lite ur baren och solade lite mer. Det var en helt underbar kväll och en ganska behövlig en också!

I morrn så är det samma visa igen, upp och jobba, läger och sedan hem för att se vad man ska hitta på på kvällen :)


Relaxen :D


Bio !


Bada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback