Blogg ?

Herregud, jag har inte bloggat på hur länge som helst! Sisst så var det fortfarande sommar och varmt, nu sitter jag i skolan och det har spö regnat hela dagen, det är kallt och inte alls roligt väder men det är ganska skönt det med för då får man inte dåligt samvete för att man sitter inne och degar.

I går så var jag och mamma ute och övningskörde, jag var varit ute ett antal gånger nu och det går bara bättre och bättre. Började skolan för en vecka sedan men i måndags var det första dagen med schema och vanliga lektioner. Nu sitter jag här på engelska lektionen med Ida bredvid mig och det känns inte så värt. Men det kommer bli bra vi lär oss ju lite saker i alla fall. I helgen så var det kräftskiva som gällde, först hade jag kräftskiva hemma i huset med mina kompisar och på lördagen så var det kräftskiva i sommar stugan med familjen och familje kompisar. Det var en riktigt rolig helg :) Nästa helg blir det utgång och sedan så kör barnträningen, dansen och körskolan igång så denna vecka ska jag passa på att vila upp mig lite inför resten av terminen.


Här kommer lite blandade bilder från veckorna


Gympa läger med barnen


Lek med Elina, Bianca och Filip :)


Staden


Kräftskiva


Kräftskiva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback