Fiika

Idag så har jag hunnit med massa saker:

- Anmält mig och Elina till Raggan
- Tränat
- Klippt mig hos Sara
- Synundersökning
- Fika med Mamma och Pappa
- Handledarkurs
- Fika med Ellen
- Kolla TV med Elina och Filip

I morgon så ska jag upp och jobba kl. 07.15-10.30 Sedan så ska jag hem till Elina och vila upp mig lite innan vi sticker till Oscaria för att vara tränare på gympa lägret till 16.00. Sedan så ska jag nog gå till Strömpis med lite folk men ska gå hem tidigt för på torsdag så ska jag upp och jobba igen vid 7 och sedan så är det läger på dagen och på kvällen så blir det Gustavsik Relaxen :D Resten av veckan ser lika dan ut, jobb och läger ända fram tills på söndag sedan så blir det bara jobb och sen får jag träffa släkten på mammas sida någon gång nästa vecka också ! :D

Nu ska jag dricka upp mitt te, har börjat på mammas gamla diet, äter bara soppor 3 gånger om dagen och sedan fuskar jag lite med att äta måltidsersättnings barer men jag klara bara inte av att dricka ett glas soppa tre gånger om dagen när man flänger runt som en tok hela dagen :) Det ska bli skönt att börja skolan så man får slappna av lite, haha.


Ellen ! Av henne fick jag 2 tröjer från Zara och en banan i födelsedags present ! :D


Jag, ny klippt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback