Möte och hårfärg

I dag så har jag inte gjort så mycket. Har varit och lagat lunch hemma hos farmor och farfar med Angelica, sedan så åkte jag upp på stan för att ha möte med tränarna från Lillaget, vi planerade terminen med tävlingar och mål och sådant sedan så åkte jag till coop och köpte ett nytt hår mouse, hudkräm och hårfärg. När jag kom hem så färgade jag håret på mig själv och när  jag var klar så kollade jag på veckans Irene Huss film :) Är nöjd med håret men tror jag måste lägga i något lite mörkare snart för det är lite för ljust men det tar jag om någon månad eller så. Här kommer lite bilder


Håret före


Under tiden


Efter, det syns inte så bra men mörkare är det

Sedan så får vi inte glöma dagens oufit !


Jeans leggings - Vero Moda
Cardigan - Bik Bok
Tunika - Gina Tricot
Halsduk - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback