Solig Tisdag

Idag Tisdag så började skolan klockan 11.40 på dagen. Innan skolan så han jag skypa med Maribel, Karan, Kristen och Erin från USA! Dom var alla hemma hos Maribel och hade kollat på film! Det var jätte roligt att få se alla igen och jag saknar dom så enormt mycket! Skolan spenderades med att jobba på vårat Marknadsförings projekt som går ut på att man ska hitta ett företag och erbjuda dom en gratis marknadsundersökning. Vi gick till fiket Soleo för att fråga men det fanns ingen ansvarig på plats så vi tog en fika istället och ska gå dit i morgon istället, det skulle tydligen finnas en ansvarig på plats på dagen :) Skolan var som vanligt rolig, vi fick äntligen våra skåp och vi satt även någon timme inne hos rektorn och snackade med massa skönt folk om allt och ingenting! Fick smaka på Rieces Pieces ! ett jätte amerikanskt godis som både jag och Ida har saknat! När jag kom hem från skolan så gjorde jag klart läxorna, en geografi uppgift. Sedan så övningskörde jag, skjussade mamma till en restaurang och sedan så körde jag runt lite i Almby med pappa, det går bara bättre och bättre! Körkortet finns innom räckhåll nu!

Har även startat upp en ny blogg, den är på engelska för alla mina kära amerikanska vänner och släktingar: Klicka här för att komma till den nya bloggen!

Här kommer lite bilder från dagen:


Ida


Nya bloggen


Arbetsplatsen, Kaffe, Dator och iPod!


Fanny som inte ville va med på bild

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback