Utgång

Gårdagen var en lång och rolig dag! Började skolan vid 12 på dagen, hade vår första spanska lektionen med en ny lärare som var jätte bra, nu kanske man kan lära sig spanska för en gångs skull! Men efter skolan så tog jag en shopping tur på stan, träffade Angelica Thell och vi gick och köpte skor tillsammans och taggade inför kvällen. Jag handlade även massa nya kläder, jeans leggings, skor, t-shirt, tunika, halsduk, armband, ring, väska, cardigan och strumpor. Tror det var allt :) Sedan så åkte jag hem, gjorde mig iordning innan tjejorna kom över och fixade och taggade inför utekvällen på Frimis. Vid 23 så kom vi till Frimis, gick före VIP kön och kom in super snabbt, vi firade Vendelas födelsedag så det var jätte kul för henne :) Bilder från kvällen kommer senare men vi avslutade kvällen på Max för att tjocka oss med hamburgare.

Bilder på några utav mina nya kläder:


Min nya skor


Nya kläder


Leggings och skor


T-shirt


Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback