Hemma

HEJ! Nu har jag fått en ny kamera i födelsedagspresent! Så nu blir det mer blogga av :D

Vad har jag gjort sen jag kom hem ? ... Umgåtts med Elina och Filip för det mesta. Jag har fyllt år också !
Firade min födelsedag ute i sommarstugan i tisdags, fick massa bra presenter så nu är det dags att börja ta körkortet. Fick min kamera, pengar, biokort, och lite spa saker m.m. På onsdagen så åkte vi hem till farmor och firade mig där, sedan så var det hem till elina som gällde, massa folk kom över, fick en sparbössa av filip, ett roligt sugrör och en kortlek av Kajsa och Julia, och en kväll på Gustavsvik Relaxen av Elina och Bianca! Dit ska vi på torsdag ! Sedan så gick vi till strömpis och hade en helt underbar kväll!

I veckan så har jag jobbat, vart barnvakt och bott hemma hos Elina eftersom huset har varit uthyrt. Vi har haft massa roligt, och massa filmkvällar med godmat. I fredags så fyllde Erika år och då var vi först hemma hos henne och sen tog vi oss till Frimis och hade det jätte trevligt :)

Idag så har vi bara slappat, har fått tillbaka huset så jag åkte hem och tvättade lite och packade upp och sådant, sedan så kom Elina och Filip och hämtade upp mig och vi åkte till Willy's och köpte grejer till att göra sushi ! Det blev jätte gott vi var så stolta över oss själva att vi lyckades göra perfekta sushin för första gången ! Det blev verkligen helt underbart gott :) Sedan så kollade vi på film ett gäng och nu kom jag precis hem och ska sova, i morrn blir det hem till Elina igen och äta upp sushin för att sedan åka iväg att jobba på kvällen.


Jag och Amandus på min födelsedag


Jag och Elina


Haha


Jag och Ellen :D


"Fraktgods"


Kärlek<3


Erika 18!


PUSS!


Tjejorna :D


Fika på stan


Matlagning


Handling inför Sushi


SUSHI !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback