Vanlig måndag

Idag så har jag haft min första "vanliga måndag" för denna termin. Skolan började 8.40, hade Filosofi - lunch - engelska och sedan Geografi, fick som tur var sluta en timma tidigare så då han jag gå och äta något på stan med Ida och Fanny. Innan det var dags att cykla iväg till barnträningen som nu är på Oscaria hallen! Det var jätte kul att få träffa alla barnen igen och att vara tillbaka som tränare för dom, alla har blivit så duktiga! Efter träningen så cyklade jag hem, åt lite mat och kollade på TV, kollade på slutet på en film som hette Seven, den var ganska läskig men var tvungen att kolla klart:) Nu är klockan sent på kvällen men det gör inget eftersom jag har sovmorgon till 11.40 i morgon! I morgon får vi även våra skåp i skolan! Jätte taggad på att slippa bära runt på allt i skolan och specielt på att ta med datorerna till lunchen.

I morgon så kanske jag klämmer in lite träning på friskis och ska även hinna med att övningsköra och att göra läxorna :)


Min favorit bild på mig och Danny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback