Dag 4

Vaknade upp ännu tidigare i morrse, kl 7.30 så gick bussen från vårat frukost ställe till Pearl Harbor. Vi var där och kollade på minnes monumentet och museét som är byggt upp där bombningen ägde rum. Det var intresant, köpte en tröja där som jag tycker jätte mycket om. Vi åkte även ut på en liten båttur och fick se en utav båtarna som skönk på botten, det var ganska häftigt för alla kroppar och allting är kvar nere i båtarna.

Efter en riktigt varm förmiddag där så åkte vi till en utkiks platts uppe i bergen för att ta lite kort, där var det betydligt svalare och jätte skönt. När vi kom tillbaka till hotellet var kl 13.00. Jag, Ida och Lollo skyndade oss upp till rummet, bytte om till strand kläder och gick ner till stranden för att steka tills det var dags att åka igen. Vi fick till några timmar på stranden och lite färg har man fått i alla fall.

På eftermiddagen så åkte vi buss till U.S.A's näst största köpcentrum ! Vi åt mat på ett ställe som är jätte känt, Bubba Gump shrimp, den är döpt efter filmen Forest Gump och dom har massa saker som har med filmen att göra, det va massa kul och middagen var jätte god. Efter det så fick vi shoppa lite, jag köpte en tröja från American Apparele, den är as cool kanske ladda upp en bild på den i morgon. När vi kom tillbaka till hotelet så spelade vi massa kort och gick till Starbucks.

Frukost

våra ledare :)

På restaurangen

Solnegång :D

På bussen hem till hotellet :D

I morgon så ska vi gå upp tidigt som vanligt för att snorkla, sen så blir det Hula Hula party och dans på stranded som kvällsunderhållning. Nu ska jag sova !