Dag 5

Efter en frukost på det vanliga stället så tog vi massa små bussar ut till en vik där vi skulle snorkla. Det var hur fint som helst, vi var nere i viken i ca 3 timmar, det var lite av en turist grej dit alla kommer men det var kul ändå. Såg massa fina fiskar och koraller, såg inga havsköldpaddor dock det var lite surt men tydligen så är dom längre ut i vattnet där det är massa vågor och strömmar så det var väll lika bra de. När vi kom tillbaka till hotellet mitt på dagen så hoppade alla i poolen och låg och chilla där i någon timma innan det var dags att göra sig iordning inför Hula Hula uppvisningen. Den var jätte rolig, vi åkte buss dit med en grymt skön och rolig reseledare som snackade massa och skämta massa:D Uppvisningen var med buffé och dans, vi fick gå upp på scenen och dansa hula hula också det var jätte kul :) På vägen hem så hade vi massa tävlingar på bussen och när vi kom tillbaka till hotellet så spelade vi Bubblan fram tills det var dags att gå och lägga sig.


Ida och Lollo taggar snorkling :D


Taggat !


Jag och Lollo efter en lyckad snorkling :D


:D


På vägen upp  till bussarna


Stranden vi va på :)


Chill i Poolen från ballkongen


jag


Solnedgång på Hula stället


Hula Hula dansare


Vi fick lära oss att dansa :D


:D

'
Jag med en Hula thej.

I morgon så ska vi åkta till China town och sen så är det fririg hela dagen, sola, surfa och äta :(
Gidnatt <3




Kommentarer
Ellen (: säger:

ser verkligen härligt ut :D NJUT!!

2010-02-22 | 13:36:18
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback