Dag 6

Dag 6, sovmorgon till 7.15 ! haha vi sover inte mycket på semestern, men det är bra de. Dagen började med ett besök i china town den var inte så speciell och det var sjukt varmt men det var ganska kul ändå. Vi hade en liten tävling där man skulle hitta massa olika saker och ta kort på dom, vi klara allt och i morrn så får vi se vem som vinner. När vi var klara i china town så åkte vi tillbaka hem och hade fritid. Jag, Lollo och Ida gick till stranden, käkade lunch och sen så hyrde vi surfbrädor och stack ut och surfa igen ! Det är så himmla kul men det är jätte jobbigt för armarna man orkar inte hålla på mer än ca. 30 min och sen är man helt död.
Resten av dagen spenderades på stranden, alla 3 somnade i solen och det va jätte skönt. Ingen brände upp sig totalt i alla fall ! tummen upp på den !
Efter stranden så gick vi tillbaka för att göra oss iordning inför middagen vilket spenderades på Senior Frog :D Det var inte så god mat men underhållningen var toppen! Vi gjorde massa saker, dansade på scenen titta på när dom dansa och sen så var det en tävling som jag och två andra deltog i. Vi sjung i en låtsas mic till en låt ! haha det var stört kul, vann inte dock men kom 2:a :D på vägen hem så shoppade vi lite, köpte örhängen och armband och sådant. Köpte även en jätte fin klänning som jag ska ha på mig i morgon kväll på avslutnings partyt :)



China town


Surfing !


Steeeek :D


Senior Frog


På scenen :D


gruppen :D


badrummet :P


Jag och Ida gjorde lika dana henna tatureingar , symbolen betyer friend på kinesiska :)

I morgon är det sista heldagen, vi ska surfa, åka katamaran och sen är det avskedsfest på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback