Helgen

Ingen skola i fredags så jag tog en sovmorgon till 11 för att sedan göra massa läxor fram tills Mika kom och hälsade på. Vi åkte till Everett Mall för att köpa presenter till våra kompisar som fyller år denna helg. Barbra som fyllde 18 i går och Zeenat som också fyller 18 fast på måndag. Till Barb köpte jag en svart liten handväska och till Zeenat köpte jag 3 olika små burkar med hudkräm, bobdyspray och handkräm i. När vi kom hem så åt vi tacos, Litsa och Stefan var barnvakt åt Amber och Readen så det va fullt hus med två småbarn, och en extra hund. Jag var dock inte hemma så länge när Mika hade åkt hem så fick jag skjuss av Stefan hem till Maribel där vi gjorde oss i ordning för att åka till Seattle och gå på en dansklubb. Innan vi åkte så skulle jag ta ut pengar men då insåg jag att jag inte hade mitt kort i min plånbok, det var borta!!! Jag tror att jag lämnade det i en bankomat men vet inte riktigt, borta är det iaf och nu har pappa spärrat kortet men kommer inte att ha ett egen bankomatkort när jag åkte till Hawaii, men det kommer lösa sig ändå :)

Kubben var jätte kul, vi hade lite svårt att hitta dit men när vi väl kom dit så hade vi massa kul, vi dansade och skrattade hela kvällen. Efteråt åkte jag och Maribel hem till Mika och sov där, vi stannade uppe hela natten och hade massa kull :) På lördag morgon så vaknade vi runt 12, jag och Maribel åkte hem till henne tog en dusch och gjorde oss i ording för att åka hem till Barb och fira hennes födesledag. Partyt var ganska kul, kände inte någon där direkt men det funkade iaf. Vi lekte en skattjakt med bil, det var jätte kul. Man åkte runt i hela Marysville och skulle sammla ihop saker och ta kort på saker i olika affärer och sånt. Efter Barbs så kom Mika och hämta mig sen åkte vi till Wallmart för Mika var tvungen att köpa lite alla hjärtans dag saker till sin pojkvän. Natten spenderades hos Mika.

I morrse så skjussade Mika hem mig vid 10 på morgonen. Ringde hem till Sverige och fick prata med pojkvännen, mamma, pappa och Angelica och han även med att ringa till Janne och prata lite med honom :) När jag kom hem i morsse så hade jag fått ett kort från Rasmus, det var jätte gulligt, Älskar dig <3. Fick även presenter av Stefan och Litsa, 2 par flippflopp och en söt liten nallebjörn :) Skulle ha köpt något till dom men eftersom att jag inte kommer åt mina pengar just nu så funkade inte det så bra.. men får köpa något i Hawaii istället. Nu sitter jag är och väntar på att alla mina kläder ska bli klara i tvätt maskinen, i kväll är det Zeenats födelsedags kalas så ska åke hem till henne vid 17.00.

Puss pusss


"ta ett kort med alla hjärtans dag ballonger"


"ta kort på en bebis medd napp"


"ta kort på en anställd på Safeway när den visar hur man sätter på deodorant"


Barb och hennes Barbie tårta


Erin haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback