Onsdagen

Onsdagen var en riktigt lååång dag. Började med en assembly i skolan om Haiti och hur vi ska bidra med pengar, skolan annordnar en mynt tävling klasserna tävlar mot varandra i att sammla flest mynt och vi skickar allt till Haiti. En man som satt i rullstol var där och pratade om hans liv och om hur han hamnade i rullstol. Han pratade även om hur han brukade reta en flicka i rullstol när han gick i skolan. Allt var jätte sorgligt och nästan alla 3000 människor hade tårar i ögonen. Maribel var även med och pratade på assemblyn, hon var konfrancé. När det var klart så var det dags för mig att göra min Senior Presentation. Det är en presentation alla seniors måste göra nästa vecka men eftersom jag åker till Hawaii så fick jag göra det tidigare. Jag hade även en del på Sverige med, gjorde totalt 3 presentationer inför 3 olika klasser. Det var jätte kul folk ställde massa frågor och det var inte alls jobbigt att prata inför folk :) Efter skolan så åkte jag hem, bytte om och åkte till Haggen mad Litsa för att äta på salladsbaren, en utav det bästa bufféerna i Washington :D Efter de så körde Litsa mig hem till Maribel och Jag, hon och Zeenat åkte till Everett för att sälja program och puckar på en hockey match. Vi sålde för att få ihop pengar till DECA. Kom inte hem förens 10 på kvällen.



Maribel :D


Zeenat och Maribel


:D <3


:D


haha


PROGRAMS !

'
Hockey !


DECA


DECA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback