party helg

Firandet och fixandet började som sagt i torsdags, det var en halvdag så jag åkte med Maribel hem efter skolan, fixade lite hemma hos henne sen så kom Erin och Dawn och hämtade mig för att åka och köpa ballonger och sånt till Maribel så hon kunde gå runt med dom i skolan på fredagen. När vi var klara så hämtade Litsa upp mig, åkte hem, packade och bytte om för att sedan åka till dansen. Maribel kom och hämtade mig efter dansen, vi åkte och hittade på lite bus, målade på Erins bil för att sedan åka hem till Maribel haha. Jag hoppade in i duschen innan vi åkte till Jumbo Buffén för att äta middag med Jessie Mae och Blair:


Jessie Mae och Maribel


Jag och Jessie Mae :D


Jag och Blair

Fredagen vaknade jag upp hos Maribel, vi gjorde iordning oss inför skolan och köpte lite kaffe innan skolan började. Skoldagen var rolig, hade lite nya lektioner och efter skolan så sprayade vi Maribel med silly string innan vi gav henne hennes ballonger och sådant, Erin skulle ge dom till henne under lunchen men vakterna var på dåligt humör så hon fick inte ta med dom in på campus... Efter skolan så åkte jag och Maribel hem till mig för att packa om och äta lite mellis för att sedan dra hem till Maribel igen och göra iordning inför hennes party. Kvällen spenderades på en italiensk restaurang med Maribel, Mika, Barb och Kristen:


Ballonger :D


:D


Hemma hos Maribel


Mika och Kristen


Maribel och Barb


Jag och Barb


Maribel fick glass :)

LÖRDAG!! Födelsedagen :D Började fixa huset runt 10, åkte och köpte mat och godis till partyt, köpte lite kaffe på vägen till dollar affären där vi köpte lite mer saker till partyt. Hemma hos Maribel så kom Mika och vi började dekorera huset massa ! När vi var klara så gjorde vi oss i ordning och sen var det fest som gällde :) Massa folk kom, vi dansade, åt och hade massa kul :D När klockan blev 2 så hade alla tagit sig hem, jag och Mika åkte hem till henne för att ge deras hund lite sällskap och sova i en riktig säng. Vi vaknade upp vid 12 på dagen, tog oss hem till mig, kollade på film och badade i jacuzzin.


girls :D


dans :D


folk :)


Amber :D


:D


Danssss


Maribel och nate :)


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback