Pics'!

Helg :D
Hann med att göra massa saker denna helg, firade Sidney som fyllde 3, Tog kort med kompisarna på en strand, kollade på film med Mika, Åkte till Seattle mitt i natten för att äta hamburgare - stängt - tappa bort oss när vi skulle hitta ett annat ställe.. men kul hade vi :D
Här kommer lite bilder


Sid blåser bubblor


Jag och Sid leker med ballongen



Sidney leker med kameran


Keagen


Kort på stranden :)


<3


<3


Haha


:D




HOPP


love


nästan :D


hahha


:D


På väggen i caffét som vi tillslut hamna på i Seattle så hittade jag en täckning från min Dans skola, det är allas signaturer i tävlings laget, lite kul :)



Kommentarer
johanna säger:

jag vill också slippa snö!!! :D haha

2010-02-09 | 16:13:27
Bloggadress: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback