scheman !

I lördags så fyllde Maribel 18 men redan i torsdags så började vi med att fixa i huset inför partyt. I torsdags var det sista dagen med slutprov, har inte fått tillbaka alla än men fick alla rätt på mitt företag och marknadsförings prov, ett fel på matte provet och fick ganska dåligt på biologin men jag var en utav de få som klarade provet :) resten får jag veta senast på fredag.
Fredagen var första dan med nya schemat, det var bra förutom mina två sista klasser, debatt och Biologi. Så jag bytte min debatt till web design och Biologin till DECA ledarskap där man planerar inför DECA möten och sådant kul.

Mitt schema 2:a terminen:

1:a - intro Marketing
2:a - Microsoft Office 1
3:a - Geometri
4:a - Nutida världs problem
lunch
5:a - Web design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback