Tisdag

Idag var det första dan i skolan på 4 dagar ! Kul att få komma tillbaka och träffa alla igen. Skolan var kul som vanligt, det var Haleys pojkväns födelsedag så hon hade köpt honom ballonger som sjöng , haha xD
Efter skolan så åkte jag och Litsa till Forevere 21 och köpte lite saker jag behövde till Hawaii, det blev ett par jeans shorts, ett linne, en väska, ett par örhängen och en lite tjockare tröja :) Resten av dagen har spenderats åt att packa och leta efter saker jag vill ha med mig, tror att jag har fått allt nerpackat nu. I morgon bär det av vid 6 på morgonen, planet flyger 8.55 och jag är framme kl 13 på hawaii. Vid 17.00 så kommer Ida och Lollo till flygplatsen !! Det ska bli jätte kul att få träffa dom igen. Hoppas att jag får tag på internet på Hawaii, datorn ska med i alla fall.
Hejdå !


:D


FOREVER 21 <3


Kommentarer
Eric säger:

Jaaa! vaddå Hawaiii? Örebro rules, det är såååååå mysigt med 13 meter snö, -23C och fruset cykellås!

Näe nu tycker jag ni tar o kommer hem, både ida och du!



Skänmt åssido...

... hoppas ni har det bra där borta på andra sidan atlanten! Inte lågnt kvar tills ni faktiskt får uppleva lite svenskt råväder igen ;)



PUSS&KRAM

Eric

2010-02-18 | 09:05:07
Bloggadress: http://fiedeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback