DECA tävling !

Det är sent men jag tänkte bara skriva att jag nyss kom hem från tävlingen med DECA ! vi hade massa kuligt, åkte buss från skolan vid 12.30 och kom hem vid 20.00.
Tävlingen går ut på att man får ett papper med ett rollspel på och 5 punkter som man måste ta upp, sedan får man 10 min på sig att förbereda sig och sedan så ska man presentera sin ide på problemet inför dommare som låtsas vara din chef. Jag hade marknadsförings ledning eller något sådant och var tvungen att komma på en plan om hur man skulle kunna sköta inventeringen och beställingen av deras varor.

och vem vann? JAAAAG ! haha , asså tävlade inte mot alla där men dom som hade valt marknadsförings ledning. :D blev jätte förvånad trodde inte att det hade gått bra alls, sen var jag en utav de tredje bästa på rollspelet. Man räknar ihop rollspelet och provet vi gjorde förra veckan :D


Jag och Mika (har klippt mig)


2 andra uttbytestudenter, dom kom typ 6:a i sitt event :D


Michael och Sarah :)


Jag på prispallen :D


Jag och Maribel som kom 4:a !!


Maribel och Erin på väg hem <3


Hela gruppen :D


och tack pappa för hårdisken, har beställt den här fast i svart :


Kommentarer
Pappa säger:

Hej

Kul du kommer säkert att bli en bra marknadsförare och marknadskommunikatör.

Puss Pappa

2010-01-15 | 10:31:33
Elina säger:

bra där alex (Y)

Har du sett att jag har lagt till dig på skype eller ? :O

<3<3<3

2010-01-16 | 11:53:56
Ellen (: säger:

GRYMT alex :d hahah fett coolt jue !

2010-01-17 | 14:17:58
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback