Första veckan i skolan.

Första veckan i skolan, har inte hänt så himmla mycket sen jag blogga senast. Vädret är riktigt varmt och rengigt lite då och då, idag regnar det inte faktiskt :P I veckan så tog jag ett prov med 100 frågor på 60 min. Det var om marknadsföring och sådant. Provet var endel av en DECA tävling som vi ska åka på på torsdag, man får en uppgift och sen ska man presentera sin lösning inför dommare, det ska bli riktigt kul. Kommer inte gå så bra men det spelar ingen roll. I onsdags så åkte jag, Maribel, Mika och Erin till ett taco ställe och åt tacos efter skolan sen så åkte vi till target och shoppade lite, jag köpe ett par nya solglasögon och en vit skjorta :) Sen åkte vi hem till Maribel och pluggade.

I torsdags så tog jag det där provet, gick ganska bra tror jag. Efter skolan så tog jag bussen till dansen, köpte mat på Safeway och lite kaffe. Efter dansen så kom Stefan och hämtade mig och vi åkte hem till en middag med sushi. Det var yayas födelsedag så litsas bästa kompis och hennes son var också över på middag, mkt trevligt.

I fredags så var det halvdag i skolan, kom hem vid 12 körde lite bollträning och styrketräning för att sedan börja på en slags diet med litsa, nu är vi inne i en två veckors period där man dricker en slags blandning av cranberry jouice (svenska?) äpple vinäger och citron. Det ska rensa levern så att man kan förlora vikt på ett rätt sätt. Till middag så gjorde jag svenska köttbullar och litsa gjorde en sallad. Senare på kvällen så åkte vi in till Seattle för att kolla på en spelning, litsas kompis och hennes kompis + dotter var där, det var jätte kul och dotterns band var riktigt bra :D

Nu sitter jag och gör ingenting, det är lördag och får se vad som hittas på.


Tacos


Suschi !


Innan spelningen


Studio 7 :D


Bandet : Dead in the Midst :)

Kommentarer
Ellen (: säger:

alex hade du aldrig tänkt vara online när jag är ? :p haha har ju massa o berätta !! :D

2010-01-10 | 22:16:54
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/
Ellen (: säger:

okej jag kan försöka vara vaken då ikv :D !! har ingen träning idag så :):) miss u like hell babyyyy <33 är inte lika kul i skolan längre :( haha

2010-01-11 | 10:46:15
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback