Lördag och Söndag

Lördagen spenderades med Maribel och Mika, fick skjuss till Mikas hus vid typ 14 sen så åkte vi hem till Maribel och flummade massa, vi spelade in musikvideor och hade massa kul. Vi åkte till Goodwill (myrorna), jag hittade två klänningar, ett par jeans och en väska faktiskt ! Hade glömt att ta ut pengar så jag fick låna av Maribel men sedan när vi skulle ta ut pengar så funkade inte mitt kort... vi åkte till en annan bankomat men där funkade det inte heller så jag var tvungen att ringa till Stefan så han kunde möta upp oss i Marysville och låna mig lite pengar för kvällen, mycket snällt av han! På kvällen så gick jag, Maribel och Danny på bio vi såg Daybreakers och The lovely Bones, Daybreakers var inte alls bra eller handligen var ganska bra men sjäva filmningen var dålig. The lovely Bones var jätte bra och jätte sorglig! Efteråt åkte jag och Maribel hem till Maribel och sov. Idag söndag kom jag hem vid 13, ringde hem och berättade om mitt kort, ska få ett nytt här i veckan förhoppningsvis. Sen så fick jag äntligen tid att prata med ELINA ! började nästan gråta när jag såg henne ! haha har saknat dig sååå massa mycket! Vi pratade om allt möjligt i typ 1½timma, älskar dig mest bästa vän ! Efter det så åt jag lunch och sedan tog jag en lång dusch för att sedan sitta bänkad inför Bring it on Marathon såg de tre sista filmerna :D

I morrgon är vi lediga från skolan så då ska jag passa på att städa rummet och tvätta kläder.
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback