Summering av helgen

Fredag : Skola som vanligt, ingen halvdag.. Efter skolan så åkte jag med min kompis från Idrotten hem, Ashley heter hon och ho fyllde 15 ! så vi hade kalas, delade ut presenter och sådant. Hennes farfar kommer från Norge så snacka lite sverige och sånt med hennes föräldrar. När kalaset var slut så fick jag skjuss utav Ashleys mamma hem till Maribel, vi planerad 18 års fest, åkte till "dollar affären" och köpte massa fest grejer, det blir alla hjärtans dag tema eftersom det snart är alla hjärtans dag :D När vi var klara så åkte vi hem till mig och fixade med musik till festen, badade bubbelbad och somnade ganska snabbt.

Lördag: Vaknade upp, åt en jätte stor frukost som Litsa gjorde iordning, åkte och hämtade Karan för att sedan åka hem till Maribel och öva inför ett utav slutproven i veckan som är en rättegång. Det var ju dock Maribels grupp som övade så jag gjorde inte så mycket. Min grupp ska öva i morgon, tisdag. Under dagen så kom Mika över också och när dom hade pluggat klart så åkte vi tre till taco trucken, dom åt tacos och jag ett äpple. Sen skulle jag egentligen åka hem men så blev det inte, åkte hem till Maribels mamma och kollade på The pregnancy packt, en film baserad på en sann historia om en gäng flickor som bestämde sig för att bli gravida. Den var riktigt bra och sorglig.

Söndag: vaknade upp hos Maribel, tog mig hem, och pluggade hela dagen. Jätte kul. Pratade även med älsklingen <3 och med mamma och pappa :D


Ashley öppnar paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback