Alex's going away party!

I lördags så var det dags för mitt hejdå party. Vi åt massa mat, pratade, kollade på bildspel och hade jätte roligt! Det kom ganska många folk och det var ett lyckat party ! här kommer lite bilder


Maribel och Angelica :)


Jag och familjen Norris


Säger hejdå till Readen


Kristen och Jag med mina nya glasögon :)


Marissa och Andrew kollar på ett bildspel :P


Sidney med min tårta :)


Hela gänget :)


Jag och Marissa


Jag i min superman kostym :P


Amber, Jag och Maribel


Jag och Kristen haha



Kommentarer
Ellen (: säger:

gussh alex du kommer snart hem och här sitter jag själv i finland o kan inte komma o hämta dig :(( buhu! känns ju lagom kul. borde egentligen åka hem överdagen, tvinga fredrik o köra mig till arlanda o dit flyg o sen åka tillbaka :D haha våre ju suveränt om de skulle gå! Saknar dig mer än ord kan beskriva! <3

2010-06-30 | 13:13:37
Bloggadress: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback