Massa saker!

Senaste veckan har varit helt full bokad, har bott hos Mika hela veckan medans Litsa och Stefan var i Las Vegas. Det var sista veckan i skolan och vi gjorde massa roliga saker, assemblys, umgicks, skola, sista dan i skolan, gråtit och haft 2 BBQ :D Sista skoldagen var torsdag och i fredags så var vi tillbaka på skolan för att öva inför studenten och hela cermonin. I lördags så var jag hemma hos Mikas föräldrar, det var Mikas student kalas, vi badade i sjön och åt massa god mat. Idag så åkte vi till Kanada och hämtade upp Mamma, Pappa, och Angelica! Det var jätte kul att få se dom igen och efter några tårar så åkte vi tillbaka, var lite problem med att komma över gränsen, hade inte de rätta papprena med mig men det funkade tillslut och efter ett stopp på Applebee's så är vi nu hemma, dom sover och jag sitter uppe och är jätte pigg, känns konstikt att sova hemma, känns som om jag ska åka hem till Mika snart och sova där. Här kommer lite bilder !


Stefanie tar studenten :)


Kayak Point med DECA :)


Köpa massa poppcorn och poppa hela natten !


Umgås med Cassie och Mika :)


Fylla hela forumet med poppcorn mitt i natten :D


MASSA poppcorn !


7/11 vid 4 på natten :D


skola :D


Moving-up assembly, sa hejdå till alla lärarna och sånt


Efter sista dan i skolan !


Amber, Jag och Zeenat !


Firar att skolan är slut !


Senior BBQ efter sista dan :D


Blair, Nate och Jake :)


Mikas student kalas


Mikas nya bil :D


I väntan på familjen :)


Kramar min syster :)


Mamma :D


pappa !


Hela familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback