senaste dagarna

Senaste veckan och helgen har varit helt fullproppat med saker att göra. Halvdag i fredags och efter skolan så åkte jag hem och sov innan det var dags att åka hem till Mika och göra sig iordning för att gå till Club Republiq. Vi åkte i en stor grupp och hade jätte roligt. Dansade hela kvällen och på vägen hem så åt vi på Dick's mitt i Seattle. Vi deckade när vi kom tillbaka till Mikas hus. Lördagen spenderades hemma hos Mika, på eftermiddagen kom Cassie och hämtade mig och vi åkte hem till mitt hus för att bada bubbelbad och äta middag. Efter det så åkte vi hem till Mika och vaktade Jude hela kvällen. På söndag morgon så vaknade vi upp på soffan av att Kaeleigh knackade på dörren, hon var där för att hämta upp mig, vi åkte till deras kamping plats och umgicks där hela dagen innan vi bestämde oss för att åka hem istället för att stanna en natt där, det regnade och var kallt. Åkte hem till Mika på kvällen, åt hemmagjorda hamburgare med Mika och Matt innan Stefan kom och hämtade upp mig.
Måndag var ingen skola så jag sov så långt in på dagen jag kunde, sedan så städade jag och tvättade mina kläder innan det var dags för dans.

Igår så umgicks jag med Mika och Maribel hela dagen, vi åt sushi på vår vanliga restaurang när vi insåg att vi ville göra något roligt den kvällen, så vi började ringa runt till alla våra kompisar, vi fick ihop en grupp på 11 pers som möttes hemma hos Mika för att planera ett spratt eller vad man nu ska kalla det. Det är tradition att göra något på skolan under en natt så att folk kan se det på morgonen när man börjar skolan. Vi kom på några riktigt bra ideér, vi började jobba på en men jag tänker inte berätta något det får bli en överraskning. Vi spelade även rockband nästan hela kvällen, det var jätte roligt men vi kom inte i sängs för en runt 1 på natten men kul var det.

Idag så åkte jag hem efter skolan, gjorde lite läxor, fixade med inbjudningar till studenten, sedan så gjorde jag mig iording för att åka tillbaka till skolan och gå på Senior Tea. En liten te bjudning med tal om att ta studenten och om livet vi har framför oss. Det var kul och man fick gratis te och kakor :) När jag kom hem så åt jag middag och nu kollar jag på I love you man. I morrn så ska jag till skolan och efter skolan ska vi åka till Stephanies student. Helgen är helt fullbokad, likaså är alla dagar i två veckor framåt nu. Det kommer bli stressfullt men kul :D


Maribel och Jag för några veckor sedan men jag älskar denna bild!


Kaeleighs helt underbara camping gryta :D


Senior Tea with Marissa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback