DECA STATE :D

Det är söndag och slutet på en RIKTIGT lång helg. Åkte ifrån skolan med buss till Bellevue i torsdags kl 12 på dagen, kom fram en timma senare. Vi gick upp till våra hotell rum och packade och fixade lite innan vi alla gick åt olika håll för att äta lunch och sedan mötas vid konferance centret för att kolla på invigningen av tävlingen. Middag åt Jag, Maribel och Sander på Red Robin, blev en jätte god sallad ! Nästa dag var det tävlingsdagen. Jag och Maribel gick från hotellet vid halv 9 på morgonen, jag satte mig och förberede mig för mitt första rollspel inför två dommare, vid 9.30 så var det min tur, man går in och så får man 10 min. på sig att läsa ett papper där det står vem man ska spela och vilket scenario man är i sedan så ska man presentera sina ideer eller lösningar inför dommare. Det är ganska nervöst men det är riktigt kul. Den dagen tog jag även ett prov om marketing och gjorde ett till rollspel. Dagen var slut vid halv 5 och vi var alla helt döda. Jag var riktigt nöjd med min insatts och allt gick jätte bra :) Kvällen så var det middag med hela gänget på Red Robin :D sen så lekte vi i poolen och åt cheescake ! tills vi alla somnade innan klockan slog midnatt. Lördagen så var det prisutdelning och sedan åkte vi hem. Jag placerade 33:e av 68:a :D Mika kom och hämtade upp mig och Maribel på skolan, vi åkte till taco bilen och dom åt tacos för att sedan skjussa hem mig för det var Max's och Solange's födelsedags kalas.
Vi åt massa tacos och senare på kvällen så kom Maribel och Mika tillbaka för att äta efterätt och hämta mig, vi umgicks och hade massa roligt :D Jag och Mika sov hos mig.

I morrse så pratade jag med min älskade pojkvän och med min familj :D alltid lika kul ! Sen så badade jag och Mika lite bubbelbad innan hon åkte hem och jag gjorde mitt project arbete om havet. Sedan kom hon tillbaka för att göra klart sitt arbete hon med.

Nu sitter jag i sängen och ska sova, Godnatt <3


på bussen


Maribel på Blue C Sushi


pluggar på Starbucks


Camila och Zeenat innan deras tävling


Vad jag hade att plugga på innan tävlingen


:D


Marissa, Cassie och Jag


Maribel och Mrs. K :D


Max och Solange :)


Mika och jag  :D

Kommentarer
Eric säger:

Ligger lite prestige i att ha sett Starbucks i Seattle (Y)

2010-03-28 | 10:57:46
Bloggadress: http://fiedeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback